Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"M.P. Rankhumise"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Sciences. 9:11-18
This study aimed at investigating the extent to which Civil Technology Teachers understand and implement Curriculum. The research used qualitative and quantitative methodology to collect data, ques...
Publikováno v:
International Journal of Educational Sciences. 8:445-451
This study investigated factors contributing to learner performance in mathematics in some selected schools in Motheo District. Three schools made up of – one secondary school (in Mangaung); two secondary schools (in Botshabelo) in Motheo District.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.