Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"M.P. De Luca"'
Publikováno v:
Oceans 2003. Celebrating the Past ... Teaming Toward the Future (IEEE Cat. No.03CH37492).
The Stephen Low Company and Rutgers University together with NOAA's Office of Ocean Exploration have collaborated to design and implement a week-long Summer Institute for formal and informal educators focused on the newly released giant screen film "
Publikováno v:
Oceans 2003. Celebrating the Past ... Teaming Toward the Future (IEEE Cat. No.03CH37492).
The Mid-Atlantic Center for Ocean Sciences Education Excellence (COSEE) was recently established by the National Science Foundation as one of six regional centers to promote awareness of the ocean sciences among our youth and the general public. The
Publikováno v:
MTS/IEEE Oceans 2001. An Ocean Odyssey. Conference Proceedings (IEEE Cat. No.01CH37295).
In 1997, investigators at Rutgers University and the Woods Hole Oceanographic Institution installed a Long-Term Ecosystem Observatory in 15 meters of water (LEO-15) about 10 km off the New Jersey coast. This facility, operated by the Mid-Atlantic Big
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
OCEANS '86.
NOAA's Office of Undersea Research supports numerous and diverse research on living resource assessment, marine pollution, geological processes, substrate or habitat response to external forces, and technology evaluation. This support of marine scien
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.