Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"M.M. van Rest"'
Autor:
M. van Nieuwenhuijzen, Aart Vriens, M.M. van Rest, Janis B. Kupersmidt, Walter Matthys, Carlo Schuengel
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology
Journal of Abnormal Child Psychology, 48(11), 1411-1424. Springer New York
Van Rest, M M, Van Nieuwenhuijzen, M, Kupersmidt, J B, Vriens, A, Schuengel, C & Matthys, W 2020, ' Accidental and Ambiguous Situations Reveal Specific Social Information Processing Biases and Deficits in Adolescents with Low Intellectual Level and Clinical Levels of Externalizing Behavior ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 48, no. 11, pp. 1411-1424 . https://doi.org/10.1007/s10802-020-00676-x
Journal of Abnormal Child Psychology, 48(11), 1411-1424. Springer New York
Van Rest, M M, Van Nieuwenhuijzen, M, Kupersmidt, J B, Vriens, A, Schuengel, C & Matthys, W 2020, ' Accidental and Ambiguous Situations Reveal Specific Social Information Processing Biases and Deficits in Adolescents with Low Intellectual Level and Clinical Levels of Externalizing Behavior ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 48, no. 11, pp. 1411-1424 . https://doi.org/10.1007/s10802-020-00676-x
Addressing aggression in youth requires understanding of the range of social problem situations that may lead to biased social information processing (SIP). The present study investigated situation-specificity of SIP and analyzed whether SIP deficits
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.