Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"M.M. Nieman"'
Autor:
A. Paisiou, M. Rogalidou, R. Pons, E. Ioannidou, K. Dimakou, A. Papadopoulou, F.M. Vaz, G. Vessalas, S.M.I. Goorden, J. Roelofsen, A. Zoetekouw, M.M. Nieman, E. Dimitriou, M. Moraitou, I. Peristeri, H. Michelakakis, A.B.P. van Kuilenburg
Publikováno v:
Molecular Genetics and Metabolism Reports, Vol 30, Iss , Pp 100829- (2022)
We describe the case of a Greek female patient with the Classic form of the ultra- rare and fatal autosomal recessive disorder Mitochondrial neurogastrointestinal encephalomyopathy (MNGIE) and the impact of allogeneic hematopoietic stem cell transpla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47342a33debc4355a71a55b58b6541ec
Autor:
A. Paisiou, M. Rogalidou, R. Pons, E. Ioannidou, K. Dimakou, A. Papadopoulou, F.M. Vaz, G. Vessalas, S.M.I. Goorden, J. Roelofsen, A. Zoetekouw, M.M. Nieman, E. Dimitriou, M. Moraitou, I. Peristeri, H. Michelakakis, A.B.P. van Kuilenburg
Publikováno v:
Molecular Genetics and Metabolism Reports
Molecular Genetics and Metabolism Reports, Vol 30, Iss, Pp 100829-(2022)
Molecular Genetics and Metabolism Reports, Vol 30, Iss, Pp 100829-(2022)
We describe the case of a Greek female patient with the Classic form of the ultra- rare and fatal autosomal recessive disorder Mitochondrial neurogastrointestinal encephalomyopathy (MNGIE) and the impact of allogeneic hematopoietic stem cell transpla
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Vol 19, No 2 (2005); 246-259
One of the challenges facing teacher educators is to develop assessment practices that will minimise the uncertainty and subjectivity associated with assessing teacher competence, and that will allow them to distinguish clearly between those who are
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education; Vol 19, No 2 (2005)
The Department of Education's Norms and standards for educators (Department of Education 2000) require that higher education institutions design and implement outcomes-based teacher education programmes to enable novice teachers to demonstrate their