Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"M.M. Bekker"'
This deliverable report presents the outcomes of the design and simulation of the collaboration network. This related task T8.3 is responsible by Tu/e and SC. As we know, REACH aims at creating product-service‐ systems (PSS) to continuously sensing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08963231900aa2aca752c3d83ce1f1f4
Autor:
Y. Lu, J. Steenbakkers, C.A.L. Valk, M.M. Bekker, C.v.d. Boom, H. Lingegård, R. Nilsson, T. Linner
Publikováno v:
REACH2020 Deliverables
The development of value propositions and business model in REACH is carried out in 5 consecutive phases. Principally it follows the five tasks of WP 8 (development of service-oriented future business strategies) and integrates knowledge and outcomes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f9515be74efca751abd515d8371c6e5b
Autor:
Y. Lu, J. Steenbakkers, C.A.L. Valk, M.M. Bekker, D. Dietrich, C. Perrin, G. V. Bakel, H. Cornelis, J. S. Nielsen, W. Berndtson, T. Visser, O. Toshniwal, G. Proctor, I. Owusu, H.B. Andersen, M. Yasuoka, C.V.D. Boom, H. Langberg, T. Linner
This deliverable report presents the outcomes of the four co-creation workshops and the final consolidation workshop. These workshops were organised at SK, Lyngby, ZZ and HUG between June 2016 to Oct 2016 to create initial product-service-systems (PS
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f3637d5ca89c8ab0f003213e87e80771
Publikováno v:
REACH2020 Deliverables
This deliverable report presents strategies, plans, and procedures, regarding the development and management of intellectual assets/knowledge and their correct identification, handling, legal protection and leveraging in the context of REACH. A welle
Publikováno v:
REACH2020 Deliverables
Publikováno v:
None
Playful Identity. In J. Reasens (Ed.), . Utrecht: Utrecht University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::73e366c2896a2a04c15ebaf3d5ac7ced
https://surfsharekit.nl/public/8954a5fa-ba15-4cea-ad5a-1280cca74e8f
https://surfsharekit.nl/public/8954a5fa-ba15-4cea-ad5a-1280cca74e8f
Publikováno v:
International Journal of Arts and Technology. 3:17
This paper describes how students are taught to design (computer) games and toys in a broad sense of the word at the Department of Industrial Design at the Eindhoven University of Technology. The curriculum is highly project driven, which means that
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.