Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"M.M. Aalto"'
Autor:
A.P. Currant, Jacqueline McGlade, Charles Turner, R.C. Wrayton, G. R. Coope, Richard C. Preece, S. M. Peglar, C.A. Whiteman, Philip L. Gibbard, M.M. Aalto
This paper describes temporary sections from a gravel quarry at Broomfield, near Chelmsford, Essex and places them within the regional geological context. There, two thin beds of silt and clay, containing organic material, were exposed within gravels
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::857d77298747429634fe352a4735dc6b
https://doi.org/10.1201/9781003077879-6
https://doi.org/10.1201/9781003077879-6
Autor:
G. R. Coope, M.M. Aalto, D. H. Keen, F. W. Shotton, J. E. Robinson, A.P. Currant, S. M. Peglar, P.L. Gibbard
Publikováno v:
Journal of Quaternary Science. 8:293-325
A complex of channels underlying the Baginton-Lillington Gravel (Baginton Formation) at Waverley Wood Quarry, Warwickshire is described. Fossil pollen and plant macrofossils, Coleoptera, Ostracoda, Mollusca and Mammalia are described from the channel
Publikováno v:
Proceedings of the Geologists' Association. 95:65-79
An organic channel-fill deposit in gravel and sand exposed at Thrupp House Farm quarry is described. The gravels and sands were laid down in a bed-load dominated river under a cold climate regime. Two radiocarbon dates of 13,260 ± 180 BP and 13,580
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.