Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"M.L. Hasan"'
Publikováno v:
Platform, a Journal of Engineering, Vol 4, Iss 1, Pp 64-72 (2020)
Student-faculty partnership has proven to significantly enhance many attributes in the teaching-learning process due to its ability to expose students to higher levels of engagement, enforcing the confidence, motivation, and responsibility of the stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c3bd5856a424c34ae4154743c42c47e
Autor:
Tahir M.L. Hasan
Publikováno v:
Maǧallaẗ al-baṣraẗ al-ʻulūm al-zirāʻiyyaẗ, Vol 34, Iss 2 (2021)
This research aimed at a proposal to regulate the relationships among extension, research and educational agricultural institutions in Sulaymani Governorate, by diagnosing the personal variables of the respondents, and identifying the reality of orga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/207be25359ba48fe8b227c83d9a3e739
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tahir M.L. Hasan
Publikováno v:
Tikrit journal for agricultural sciences. 22:1-16
The research aimed to determine the level of causes for the migration of farmers from the rural areas to the city from the point of view of the agricultural extension workers in the Sulaymani Governorate and its relationship to some variables, as wel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.