Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"M.J. van der Goot"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications: The European Journal of Communication Research, 46(2), 205-228. Walter de Gruyter GmbH & Co. KG
Communications : The European Journal of Communication Research, 46(2), 205-228. De Gruyter
Communications : The European Journal of Communication Research, 46(2), 205-228. De Gruyter
Socioemotional selectivity theory (SST), an influential life-span theory, suggests that older adults prefer persuasive messages that appeal to emotionally-meaningful goals over messages that appeal to knowledge-related goals, whereas younger adults d
Publikováno v:
Journal of Mass Media Ethics, 36(3), 154-169. Routledge
Many consumers fail to identify online sponsored content as advertising. This is an ethical problem because consumers need to know when they are exposed to advertising so they can raise counterarguments. To enhance transparency, guidelines have been
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Advertising, 37, 2, pp. 289-308
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Taylor and Francis Ltd.
International Journal of Advertising, 37, 289-308
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Taylor & Francis Ltd
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Routledge
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Taylor and Francis Ltd.
International Journal of Advertising, 37, 289-308
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Taylor & Francis Ltd
International Journal of Advertising, 37(2), 289-308. Routledge
Contains fulltext : 183643.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) This cross-national survey (N = 5784) examined generational differences in media use, advertising attitudes and avoidance for five media (websites, social media, mobile phones, tel
Publikováno v:
Ageing and Society, 32(1), 147-168. Cambridge University Press
Television viewing is an important leisure activity for older adults. The aim of the current study is to provide insight into the meanings of television in older adults' lives, by analysing change and continuity in their television viewing. A qualita
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications: European Journal of Communication Research, 40, 3, pp. 295-317
Communications: European Journal of Communication Research, 40, 295-317
Communications : The European Journal of Communication Research, 40(3), 295-317. De Gruyter
Communications: European Journal of Communication Research, 40, 295-317
Communications : The European Journal of Communication Research, 40(3), 295-317. De Gruyter
Contains fulltext : 147258.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) This article examines whether there are differences between older and younger adults in recall and liking of arousing television commercials. As hypothesized, the experiment demons
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d8df7cba77d3a986546ceab0934a95e9
https://hdl.handle.net/2066/147258
https://hdl.handle.net/2066/147258