Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"M.J. Irías Escher"'
Autor:
L.A. Adana Díaz, Diego Rivera, M.J. Irías Escher, X. Llerena Espezúa, W. Rodriguez-Irizarry, Esperanza Vergara-Moragues, Daniela Ramos-Usuga, Laura Lara, Juan Carlos Arango-Lasprilla, C. García de la Cadena, C.E. García-Guerrero, A. Aguayo Arelis, C. Alcazar Tebar, A. Padilla-López, E. Montero-López, N. Torales Cabrera, J.J. Llibre Guerra, Y Rodríguez-Agudelo, Rosario Ferrer-Cascales
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
OBJECTIVE: To generate normative data for the Trail Making Test (TMT) in Spanish-speaking pediatric populations. METHOD: The sample consisted of 3,337 healthy children from nine countries in Latin America (Chile, Cuba, Ecuador, Guatemala, Honduras, M
Autor:
Diego Rivera, J. Velázquez-Cardoso, Ivonne Romero-García, Pilar Martín-Lobo, Laura Lara, Juan Carlos Arango-Lasprilla, C. García de la Cadena, Alberto Rodríguez-Lorenzana, S. Rute-Pérez, B. Chino-Vilca, Aguilar Uriarte, J Galarza-Del-Angel, Laiene Olabarrieta-Landa, M.J. Irías Escher, A.I. Peñalver Guia, Daniela Ramos-Usuga, B.V. Rabago Barajas, A.I. Campos Varillas, Rosario Ferrer-Cascales, B. Postigo-Alonso
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Objective To generate normative data for the phonological and semantic verbal fluency tests (VFT) in Spanish-speaking pediatric populations. Method The sample consisted of 4,373 healthy children from nine countries in Latin America (Chile, Cuba, Ecua
Autor:
C. García de la Cadena, Diego Rivera, C.E. García-Guerrero, S. Rute-Pérez, M.J. Irías Escher, A.I. Peñalver Guia, Joaquín A. Ibáñez-Alfonso, Marcio Soto-Añari, A. Padilla-López, M. Saracostti Schwartzman, Natalia Albaladejo-Blázquez, Juan Carlos Arango-Lasprilla, M D Barrios Nevado, Alejandra Morlett-Paredes, Ivan Darío Delgado-Mejía, Esperanza Vergara-Moragues, Alberto Rodríguez-Lorenzana, A. Aguayo Arelis, Y Rodríguez-Agudelo, W. Rodriguez-Irizarry
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Objective To generate normative data for the Stroop Word-Color Interference test in Spanish-speaking pediatric populations. Method The sample consisted of 4,373 healthy children from nine countries in Latin America (Chile, Cuba, Ecuador, Guatemala, H
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cc2ef2b893083c6e4773917bc5e33264
https://hdl.handle.net/10045/71006
https://hdl.handle.net/10045/71006
Autor:
R. Camlla Ynga, J.A. Calderón, M.J. Irías Escher, A.I. Peñalver Guia, H. Gómez, Inmaculada Fernández-Agis, Aguilar Uriarte, C. García de la Cadena, C.E. García-Guerrero, Pilar Martín-Lobo, Diego Rivera, M. Saracostti Schwartzman, B.V. Rabago Barajas, A. García-Gómez-Pastrana, Juan Carlos Arango-Lasprilla, J Galarza-Del-Angel, Laiene Olabarrieta-Landa, Rosario Ferrer-Cascales, Joaquín A. Ibáñez-Alfonso
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
Objective To generate normative data for the Learning and Verbal Memory Test (TAMV-I) in Spanish-speaking pediatric populations. Method The sample consisted of 4,373 healthy children from nine countries in Latin America (Chile, Cuba, Ecuador, Guatema
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.