Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"M.J., Cardona"'
Autor:
Jensen, Bente, Hulpia, Hester, Jager, Jerneja, Marques, A., M.J., Cardona, Van der Mespel, Sandra, Van Laere, Koen
Publikováno v:
Jensen, B, Hulpia, H, Jager, J, Marques, A, M.J., C, Van der Mespel, S & Van Laere, K 2019, Supporting the collaboration between ECEC core and pedagogical assents : Value Baseline Study of the VALUE Pilot schools in four countries (BE, DK, PT, SL) . Value, S.l.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::3454f22af3436ba5a45eaa599861584e
https://pure.au.dk/portal/da/publications/supporting-the-collaboration-between-ecec-core-and-pedagogical-assents(b729eb16-5716-4176-93e9-16b83967de11).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/supporting-the-collaboration-between-ecec-core-and-pedagogical-assents(b729eb16-5716-4176-93e9-16b83967de11).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.