Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"M.I. Ventura Miranda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J. García González, M. Requena Mullor, T. Parrón Carreño, R. Alarcón Rodriguez, M.I. Ventura Miranda, T.I. Pallarés Ruiz, M.L. Marin Gascón, F. Manchon García
Publikováno v:
Complementary Therapies in Clinical Practice. 27:61-67
Background Music has been used for medicinal purposes throughout history due to its variety of physiological, psychological and social effects. Objective To identify the effects of prenatal music stimulation on the vital signs of pregnant women at fu
Autor:
R. Alarcón Rodriguez, M. Requena Mullor, M.I. Ventura Miranda, T. Parrón Carreño, J. García González
Publikováno v:
The Journal of Maternal-Fetal & Neonatal Medicine. 31:1058-1065
Many researchers have pointed out the strong relationship between maternal psychological well-being and fetal welfare during pregnancy. The impact of music interventions during pregnancy should be examined in depth, as they could have an impact on st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.