Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"M.G. Veldhuizen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Chain and Network Science, 13(2), 107-117
Journal on Chain and Network Science 13 (2013) 2
Journal on Chain and Network Science 13 (2013) 2
Business and policy actors increasingly make use of multi-stakeholder interactions (MSI) as a corporate social responsibility strategy to understand, influence, harmonise and meet stakeholders’ social, environmental and financial expectations and s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::72c34e24aa8b2268c3712265b40cb5fb
https://research.wur.nl/en/publications/organisational-drivers-of-capabilities-for-multi-stakeholder-dial
https://research.wur.nl/en/publications/organisational-drivers-of-capabilities-for-multi-stakeholder-dial
Autor:
M.G. Veldhuizen
A multitude of factors drive preferences, and not all aspects of preferences are open to conscious evaluation, and this is why neuroimaging may provide insight into the measurement of preferences of food and personal care products. In this chapter we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8df2a1c3ba94f27ba8058693ab408562
https://doi.org/10.1533/9781845699970.5.597
https://doi.org/10.1533/9781845699970.5.597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Appetite. 54(1)
The aim of this study was to explore the use of oral flavor stimuli in an implicit measure of attitudes; the affective priming paradigm. Unpleasant (cold instant coffee) and pleasant (strawberry lemonade) chemosensory flavor stimuli were used as prim