Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"M.F. Lorenzo-Gómez"'
Autor:
B. Padilla-Fernández, P. Antúnez-Plaza, M.F. Lorenzo-Gómez, M. Rodríguez-González, A. Martín-Rodríguez, J.M. Silva-Abuín
Publikováno v:
Clinical Medicine Insights: Case Reports, Vol 2012, Iss 5, Pp 69-75 (2012)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c3909a5398648f394e86bb9ad5b8104
Autor:
J.D. Cózar-Ortiz, J.M. Cózar-Olmo, J.L. Álvarez-Ossorio-Fernández, M. Esteban-Fuertes, V. Chantada-Abal, L.S. Valverde-Martínez, M.T. Márquez-Sánchez, B.Y. Padilla-Fernández, M.F. Lorenzo-Gómez
Publikováno v:
Actas Urológicas Españolas. 46:646-652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J.D. Cózar-Ortiz, J.M. Cózar-Olmo, J.L. Álvarez-Ossorio-Fernández, M. Esteban-Fuertes, V. Chantada-Abal, L.S. Valverde-Martínez, M.T. Márquez-Sánchez, B.Y. Padilla-Fernández, M.F. Lorenzo-Gómez
Publikováno v:
Actas urologicas espanolas. 46(10)
Cancer-specific anxiety is the most frequently reported psychological response after radical prostatectomy (RP). We evaluated the prevalence of pretreatment psychiatric pathology in patients with prostate cancer undergoing RP and identified the effec
Autor:
M.F. Lorenzo Gómez, L. Martín Gómez, L.A. González Rayo, J.L. Bravo Grande, B. Padilla Fernández, M.Á. Muñoz Lucas, M. Quintana-Díaz, J.A. Mirón Canelo, M.B. García Cenador, M. Esteban Fuertes
Publikováno v:
Actas Urológicas Españolas (English Edition). 43:314-323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cristina Margarita Fernández-Ávila, A.V. Ojeda Claro, Jose Luis Alvarez-Ossorio, M.J. Ledo Cepero, E. Ruíz Guerrero, M.F. Lorenzo Gómez
Publikováno v:
European Urology Open Science. 33:S296
Autor:
J. Medina-Polo, M.L. Martínez-Berganza, A.M. Tapia-Herrero, Jakhongir F Alidjanov, A. Arrébola-Pajares, Kurt G. Naber, Florian M. E. Wagenlehner, J.G. Corrales-Riveros, B.Y. Padilla-Fernández, M.F. Lorenzo-Gómez, I.A. Ospina-Galeano, Adrian Pilatz
Publikováno v:
European Urology. 79:S214
Autor:
L.A. González Rayo, L. Martín Gómez, M.Á. Muñoz Lucas, B.Y. Padilla Fernandez, M.F. Lorenzo Gómez, J.A. Mirón Canelo, J.L. Bravo Grande, M. Quintana-Díaz, M.B. Garcia Cenador, M. Esteban Fuertes
Publikováno v:
Repositorio EdocUR-U. Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Universidad del Rosario
instacron:Universidad del Rosario
Resumen Introduccion La metodologia docente clasica se basaba en la transmision pasiva de contenidos. El modelo ha cambiado hacia una orientacion basada en que el eje del sistema ensenanza-aprendizaje es el alumno. Objetivo El objetivo del estudio es
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d3f89735ffc74f675cc92b021105951
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23752
https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23752