Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"M.F. Layese"'
Publikováno v:
Soil Biology and Biochemistry. 37:93-100
The objectives were to quantify the dynamics of N exchange between corn root and soil under field conditions and to compute the amount of N-rhizodeposition that is recycled back into corn by maturity. In a previous publication the simulation model NC
Autor:
S. M. Copeland, C. E. Clapp, J. A. E. Molina, R. R. Allmaras, R.H. Dowdy, D. R. Linden, M.F. Layese
Publikováno v:
Soil Science. 167:315-326
The role of agricultural practices on soil carbon (C) dynamics is critical to improved soil management. The main objective was to examine the C interactions resulting from crop changes under different tillage and residue treatments.
Autor:
D. R. Linden, R.H. Dowdy, R.R. Allmaras, M.F. Layese, H. H. Cheng, C. E. Clapp, J. A. E. Molina
Publikováno v:
Soil Biology and Biochemistry. 33:83-92
Experimental data reported in the literature over the last decennium indicate that roots and rhizodeposition are important sources of carbon for the synthesis of soil organic carbon. Our objective was to verify the capability of the simulation model
Publikováno v:
Soil and Tillage Research. 55:127-142
Long-term field experiments are among the best means to predict soil management impacts on soil carbon storage. Soil organic carbon (SOC) and natural abundance 13 C( d 13 C) were sensitive to tillage, stover harvest, and nitrogen (N) management durin
The δ;13C values of soils and humic substances derived from soils, peats, coals, and different waters (soil waters, surface waters, streams, rivers, lakes and an ocean sample) are presented. In addition, data are given that involve soil from an 11-y
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eae5957a1f78f587c49eca267a7b79b7
https://doi.org/10.1016/b978-1-85573-805-8.50018-5
https://doi.org/10.1016/b978-1-85573-805-8.50018-5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.