Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"M.E. Keener"'
The effect of averaging time on compliance of a PM threshold when using continuous emission monitors
Publikováno v:
Waste Management. 20:379-383
After two particulate matter (PM) continuous emission monitors (CEMs) were calibrated at a liquid waste incinerator at Eli Lilly and Company's Clinton, IN site, the continuous data from the two instruments were analyzed to determine how different ave
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Agricultural Systems. 24:221-242
SOYMOD, a computer model of the soybean plant, was upgraded and used to simulate growth at the plant part level. Sensitivity analyses were conducted on twenty-six plant parameters and on three weather parameters. The results showed excellent consiste
Publikováno v:
Agricultural Water Management. 1:277-291
Rice ( Oryza sativa L., var. Labelle) was grown in 300 m 2 paddies of Beaumont clay soil (Typic pelludert) and subjected to two management schemes of flooded rice culture. These schemes were continuous irrigation and intermittent irrigation. Careful
Autor:
K.J. McCree, M.E. Keener
Publikováno v:
Agricultural Meteorology. 13:349-357
The special irradiance of sun, sky and sun + sky (global) radiation on a horizontal surface was measured on clear days of low and high atmospheric turbidity (Volz turbidity coefficient 0.02 to 0.28). The waveband covered was 300–740 nm. The sun com
Autor:
M.E. Keener, A.D. Wright
Publikováno v:
Agricultural Systems. 9:181-197
A maize growth and development model, CORNF, was tested at the University of Missouri by comparing the actual growth and development of maize plants with that predicted by the model for the 1979 and 1980 growing seasons. When compared with actual res
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.