Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M.E Bella"'
Autor:
M.E Bella, B. Villacé, M. Lopez de Neira, L. D. Acosta, M. S. Luccheese, M. S. Burrone, V. Gallo, R. Fernández, J. E. Enders
Publikováno v:
Revista de Salud Pública, Vol 16, Iss 2 (2014)
Objetivo: Determinar la prevalencia de trastornos mentales y del comportamiento como causa de hospitalización en la población adolescente de 10 a 19 años en Argentina en el período 2005 -2006. Metodología: estudio observacional, analítico y tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ef8aa3daa884026839b0db68bed9a9e
Autor:
Salim Fredericks, Mostafa ElSayed, Mustafa Hammad, Omneya Abumiddain, Leila Istwani, Abdulla Rabeea, Fiza Rashid-Doubell, Abdelhaleem M.E. Bella
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
High-fidelity clinical simulation is currently a well-established teaching tool. However, high-fidelity representations of patients in critical conditions have the potential to elicit emotions among learners and impact their cognitive load (CL). Teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0771b8e6b95d426383de3aaf86832aef
Autor:
Mostafa ElSayed, Mustafa Hammad, Omneya Abumiddain, Abdelhaleem M.E. Bella, Fiza Rashid-Doubell, Salim Fredericks, Abdulla Rabeea, Leila Istwani
Publikováno v:
Medical Education
article-version (VoR) Version of Record
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
article-version (VoR) Version of Record
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
High-fidelity clinical simulation is currently a well-established teaching tool. However, high-fidelity representations of patients in critical conditions have the potential to elicit emotions among learners and impact their cognitive load (CL). Teac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.