Zobrazeno 1 - 10
of 613
pro vyhledávání: '"M.C. Davies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 5, Iss 1 (1997)
The learning process One of the most fundamental aspects of education is the dialogue that occurs between teachers and the students. Laurillard (1993) has discussed this in depth, and has concluded that any teaching strategy should make provision for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a025989969ed4f84bca6e5188b424201
Autor:
M.C. Davies
Publikováno v:
Maistor: Classical, Byzantine and Renaissance Studies for Robert Browning ISBN: 9780959362619
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c0dc12a49c6fe2415dc68325abfbab69
https://doi.org/10.1163/9789004344617_017
https://doi.org/10.1163/9789004344617_017
It is often the case that good teachers just “intuitively” know how to teach. Whilst that may be true, there is now a greater need to understand the various processes that underpin both the ways in which a curriculum is delivered, and the way in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a1c8832d2853ca65aa167f36b6cb7cfc
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2990433
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2990433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.