Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"M.A. Marais"'
Autor:
M.A. Marais
Publikováno v:
Economics of Education Review. 14:47-52
A typical Lorenz-curve framework is used to measure inequality of resource allocation in education in South Africa. While reductions in the degree of inequality have been achieved over the past two decades, substantial inequalities remain. The curren
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Correlation between carrier concentration in Hg0.8Cd0.2Te and chlorine density as determined by sims
Publikováno v:
Journal of Crystal Growth. 88:391-396
In order to use (HgCd)Te for photoconductive detector applications, material with a near-intrinsic free carrier concentration and therefore few residual impurities is required. Material with a high carrier concentration has been found to contain rela
Publikováno v:
Journal of Electron Spectroscopy and Related Phenomena. 35:203-209
Intensities of X-ray photoelectron transitions from the As 3 d level are theoretically analysed taking into account many-electron interactions. The latter interactions profoundly affect the relative intensities of the transitions as well as binding e
Publikováno v:
Nuclear Instruments and Methods in Physics Research Section B: Beam Interactions with Materials and Atoms. 35:420-422
Near intrinsic free carrier concentrations are required in (HgCd)Te material used in photoconductive detector applications. For this reason it is important to be able to determine quantitatively unintentional dopants in as-grown material. SIMS was us
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.