Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M.A. Braim"'
Publikováno v:
Soil and Tillage Research. 22:173-187
Spring barley was established on a sandy loam soil by direct drilling and after shallow cultivation or mouldboard ploughing for a period of 3 years (1978–1980). In 1980, growth studies were carried out on these treatments without nitrogen (N) ferti
Publikováno v:
Soil and Tillage Research. 22:159-171
Two experiments, each of three years duration (1975–1977 and 1978–1980), were carried out on a sandy loam soil to investigate the effects of mouldboard ploughing, shallow tine cultivation and direct drilling on the growth and yield of spring barl
Publikováno v:
Soil and Tillage Research. 4:277-293
In a long-term cultivation experiment on a sandy clay loam overlying magnesian limestone and cropped with spring barley (Hordeum sativum) each year, mouldboard ploughing, shallow tine cultivation and direct drilling were compared. Compaction had beco
Publikováno v:
The Journal of Agricultural Science. 104:125-133
SummaryPhysical measurements were made on the soil of a long-term cultivation experiment comparing direct drilling, tine cultivation and mouldboard ploughing for spring barley to investigate possible reasons for differences in yield. The soil was a t
Publikováno v:
Soil Use and Management. 5:189-194
Direct drilling was compared with mouldboard ploughing on a sandy clay loam using winter wheat as the test crop for a period of four years (1978/79 to 1981/82). The effect of short- and long-term sequences of direct-drilling on grain yield from 1981/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.