Zobrazeno 1 - 10
of 572
pro vyhledávání: '"M. van den Buuse"'
Autor:
M. van den Buuse, Terence Y. Pang, Anthony J. Hannan, U Vo, Ariel M Zeleznikow-Johnston, Thibault Renoir, H Meiklejohn, Jake Rogers, LS Buret, Leonid Churilov
Publikováno v:
Translational Psychiatry
Clinical evidence indicates that serotonin-1A receptor (5-HT1AR) gene polymorphisms are associated with anxiety disorders and deficits in cognition. In animal models, exercise (Ex) and environmental enrichment (EE) can change emotionality-related beh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a5fd6b41c0af8391d1190cb8ed9bd47
Autor:
Andrea Gogos, Nadia Hale, Nadine Brew, S A Ingelse, Flora Y. Wong, David W. Walker, K L Shepherd, M. van den Buuse
Publikováno v:
Journal of Applied Physiology. 129:1431-1438
Dopamine is often used to treat hypotension in preterm infants who are at risk of hypoxic-ischemic (HI) brain injury due to cerebral hypoperfusion and impaired autoregulation. There is evidence that systemically administered dopamine crosses the pret
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.