Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"M. de la Fuente García"'
Autor:
Jenny Gómez Avila, Angélica C. Heredia, Adolfo Narros Sierra, M. M. de la Fuente García-Soto, Mónica Elsie Crivello, Sandra M. Mendoza
The boron removal capacity from an aqueous solutionusing MgAlFe mixed oxides from layered double hydroxides (LDH) wasstudied. They were synthesized by the coprecipitation method at 70 °Cand were characterized as potential filter materials. The Fe3+
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b3847cd66180fb7457e9f4f9c29ee034
http://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.iecr.9b02259
http://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.iecr.9b02259
Publikováno v:
Desalination. 249:626-634
The boron adsorption process, in borate ion form, onto magnesium oxide was described in terms of mathematical equations and, taking into account the knowledge acquired by means of experimental data, the most probable mechanism of boron removal proces
Autor:
M. de la Fuente García, M. Olesti Baiges, N. Martín Vergara, J.L. Piñol Moreso, J.M.ª Bofarull Bosch, A. Riera Solé, G. Ricomá de Castellarnau
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 68, Iss 1, Pp 18-23 (2008)
Introducción: Los trastornos del comportamiento alimentario (TCA) secaracterizan por una alteración en la alimentación asociada a una serie de conflictos psicosociales, baja autoestima y escasa empatía con una obsesión por adelgazar. Objetivos:
Autor:
M, Olesti Baiges, J L, Piñol Moreso, N, Martín Vergara, M, de la Fuente García, A, Riera Solé, J Maria, Bofarull Bosch, G, Ricomá de Castellarnau
Publikováno v:
Anales de pediatria (Barcelona, Spain : 2003). 68(1)
Eating disorders are characterized by changes in eating patterns associated with a series of psychosocial conflicts, low self-esteem and poor empathy, and an obsession with slimming.The aims of the present study were: 1. To determinate the prevalence
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.