Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"M. Zank"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2015, Vol. 49, Issue 7/8, pp. 1087-1113.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-06-2014-0368
Autor:
Gail M. Zank, Karen H. Smith
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. 55:1139-1149
Consumers are offered many food choices when grocery shopping and often use product package claims and labels to help in decision making. Although many studies have evaluated health‐related product claims, few have examined whole grain claims or th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing. 34:862-874
Purpose Assuming that supplier knowledge can either strengthen the partnership by nurturing the commitment and trust between partners or allow the buyer to be more calculative, this study aims to propose two types of knowledge sharing in supplier rel
Publikováno v:
Journal of Retailing and Consumer Services. 64:102782
This research draws on the stimulus-organism-response framework to explore how traditional, physical atmospheric variables relate to consumers’ internal value responses to the m-shopping experience. Further, this research exposes how fulfillment of
Publikováno v:
Journal of Consumer Affairs. 52:209-226
This research examines consumers' current level of sun protection knowledge and prevention, tanning motivation, and behavior. This baseline information provides a clearer understanding of actual consumer behavior and can be used to determine what kno
Publikováno v:
European Journal of Marketing. 49:1087-1113
Purpose – The purpose of this paper is to provide an integrative review of coaching research from different contexts (e.g. athletics, executive coaching, project management and sales), delineate professional sales coaching from other developmental
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.