Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"M. Weltert"'
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2017)
Abstract Background Portion size education tools, aids and interventions can be effective in helping prevent weight gain. However consumers have difficulties in estimating food portion sizes and are confused by inconsistencies in measurement units an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6459d2003d294857a3bda6e87d6d29d9
A new measurement aid – the international food portion size unit can improve portion size estimation
Publikováno v:
Journal of Nutrition & Intermediary Metabolism, Vol 8, Iss C, p 103 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fb38ab383e4420587c1f63567d2497c
Autor:
Tamara Bucher, Barbara Livingstone, Annika Molenaar, Clare E. Collins, Deborah A. Kerr, N.M. de Vlieger, Megan E. Rollo, Helen Truby, Carol J. Boushey, Sharon I. Kirkpatrick, M. Weltert, Tracy A. McCaffrey
Publikováno v:
Appetite. 147:104522
To reduce errors in portion size estimation, a number of aids have been developed and tested. This systematic review synthesizes what is known about error associated with use of different portion size estimation aids (PSEAs) within self-reported diet
Food portions (s; solid, a; amorphous; l; liquid). Table S1. Details of food portions. Table S2. Portion size estimation aids used in the experiment. Table S3. Helpfulness and ease of use of the three PSEAs used in this study. Table S4. Foods subject
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bbd0fe932d7461c028acc8649c4bbf51
A new measurement aid – the international food portion size unit can improve portion size estimation
Autor:
M. Siegrist, M. Sun, Megan E. Rollo, Clare E. Collins, Tamara Bucher, Shamus P. Smith, M. Weltert
Publikováno v:
Journal of Nutrition & Intermediary Metabolism, Vol 8, Iss C, p 103 (2017)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.