Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"M. Volery"'
Autor:
E. De Bono, M. Collet, G. Matten, S. Karkar, H. Lissek, M. Ouisse, K. Billon, T. Laurence, M. Volery
Publikováno v:
Journal of Sound and Vibration. 537:117201
The pressure-based, current-driven impedance control technique known as “Electroacoustic Absorption” has offered new horizons for room modal equalization at low frequencies, steerable anomalous reflection, acoustic transmission attenuation and no
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives de Pédiatrie. 19:456-466
Improving nutritional knowledge is a frequent goal in nutritional education programs. However, there is a lack of valid instruments to assess nutritional knowledge in children. Questionnaires on nutritional knowledge are usually related to a specific
Publikováno v:
Revue medicale suisse. 11(467)
The psychological assessment of the patient with obesity aims to identify the factors of maintenance of excess weight, such as eating disorders or anxio-depressive disorders. Psychotherapy helps a better weight management. Cognitive-behavioral therap
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M Volery, Elisabetta Bobbioni-Harsch, Olivier Huber, Alain Golay, T Lehmann, Gilles Chassot, Carole Muggler, Philippe Morel, E Chliamovitch
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition, Vol. 56, No 6 (2002) pp. 551-6
Objective: The gastric bypass-induced quantitative and qualitative modifications of energy intake (En In, kcal/day) and their impact on body weight (bw) loss were evaluated. The factors influencing energy intake and body weight loss were also investi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives de pediatrie : organe officiel de la Societe francaise de pediatrie. 19(5)
Improving nutritional knowledge is a frequent goal in nutritional education programs. However, there is a lack of valid instruments to assess nutritional knowledge in children. Questionnaires on nutritional knowledge are usually related to a specific
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.