Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"M. Vari"'
Autor:
Lee A Learman, David B. Trinkle, David W. Musick, Patty M. Vari, M. Suzanne Kraemer, Judy C. Smith, Richard C. Vari
Publikováno v:
Medical Science Educator
The Virginia Tech Carilion School of Medicine (VTCSOM) is a 4-year allopathic medical school in Roanoke, VA. The curriculum is organized into four learning domains: basic science, clinical science, research, and interprofessionalism (IPE). A recent c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patty M. Vari, Richard C. Vari, Jeannie Scruggs Garber, David B. Trinkle, Abrina Schnurman-Crook, Ava G. Porter, Wilton Kennedy
Publikováno v:
Medical Science Educator. 24:219-223
The process of creating a longitudinal interprofessionalism curriculum was initiated through the collaborative efforts of the Virginia Tech Carilion School of Medicine, the Jefferson College of Health Sciences and the Batten Leadership Institute of H
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sara S. Brown, Richard C. Vari, Wilton Kennedy, Ava G. Porter, Patty M. Vari, Judy Lash, Dave Trinkle, Jeannie Scruggs Garber
Publikováno v:
Medical Science Educator. 23:494-501
An interprofessional leadership course for medical, nursing, and physician assistant students was the setting for teaching communication, self-reflection, and team skills. Students completed the Self-Efficacy for Interprofessional Experiential Learni
Autor:
M. Vari
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
This paper shows how interbank market fragmentation disrupts monetary policy implementation. Fragmentation is defined as the situation where some banks are cut from the interbank loan market. The paper incorporates fragmentation in an otherwise stand
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.