Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"M. Vameghi"'
Interventions Plans for High-Risk Behaviors of Vulnerable Women: Rapid Assessment and Response Model
Autor:
Z. Mahmoodi, Z. Earabi, S. Madani, M. Vameghi, M. Dolatian, E. Marghati Khoei, K. Kamali, A. Setare Forouzan, M. Dejman
Publikováno v:
Bihdād, Vol 3, Iss 4, Pp 211-220 (2014)
Background: In recent years, given the accelerated social changes, the prevalence of high-risk behaviors among different social strata has become a major concern for the society. Accordingly, this study was conducted to present proposed interventions
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/750f5ae9a3c5422ca7a00d28cf132b61
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 14, Iss 1, Pp 30-44 (2018)
Background and Objectives: Children’s well-being is a multidimensional construct that precedes various aspects of childrenchr('39')s lives. This study sought to identify the main areas of childrenchr('39')s wellbeing in Iran and their domains, comp
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf0df44472044f2ea8624e32e786e506
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 11, Iss 1, Pp 31-41 (2015)
Background & Objectives : Children who work or live on the street are one of key populations at risk for HIV and hard to reach for study or providing services. Here, as a methodological paper, we present the methods and steps of a rapid assessment an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0b1c13b61a04f488a6ec975a3fe7caa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.