Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"M. Taumoepeau"'
Autor:
Cameron D. Young, Mele M. Taumoepeau, Bryndl E. Hohmann-Marriott, Jane E. Girling, Rebecca J. Bird
Publikováno v:
Culture, Health & Sexuality. :1-19
Autor:
Nicola L. Hawley, J. A. Moors, Murray Cadzow, J. de Zoysa, Sally P.A. McCormick, Daniel E. Weeks, Tony R. Merriman, B. Morgan, Nicholas A Sumpter, J. Z. Zhang, Ruth Topless, M. Taumoepeau, Guangyun Sun, Lisa K. Stamp, R. Dekar, F. King, M. Krishnan, Ryan L. Minster, Stephen T. McGarvey, Megan Leask, Rinki Murphy, Satupaitea Viali, Jenna C. Carlson, Phillip Wilcox, Emily M. Russell, Marilyn E. Merriman, John Tuitele, Take Naseri, Matthew J. Bixley, Nicola Dalbeth, Riku Takei, Hong Cheng, Tanya J Major, Amanda Phipps-Green, M. Rutledge, Muagututi’a S. Reupena
Sequencing ofCETPin Māori and Pacific peoples identified a common (MAF ∼2.4%-5.4%) population-specific missense variant (rs1597000001,CETP:c.530C>T p.Pro177Leu) that associates with higher HDL-C levels ([95% CI 0.211; 0.260]) and lower LDL-C ([95%
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d6db784757fa7eeead0e3d5c94472c96
https://doi.org/10.1101/2021.09.11.21263438
https://doi.org/10.1101/2021.09.11.21263438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.