Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"M. Serkan Akturk"'
Publikováno v:
Journal of Operations Management. 68:775-811
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
Publikováno v:
Journal of Operations Management. 61:15-45
Omnichannel retailing features, such as ship-to-store (STS) service, are designed to deliver a seamless shopping experience for customers. For a retailer, introducing omnichannel capabilities requires major investments to integrate physical stores an
Publikováno v:
Omega. 102:102337
This paper examines retail return abuse with respect to both opportunistic and fraudulent consumer behavior. The decisions of interest are the retailer’s price for purchases and refund amount for returns. Our analysis provides managerial insight in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.