Zobrazeno 1 - 10
of 164
pro vyhledávání: '"M. Scheu"'
Publikováno v:
Studies in Communication, Media, Vol 12, Iss 2-3, Pp 155-182 (2023)
During the COVID-19 pandemic, the German population has become polarised and distrust in social institutions has grown. Despite generally high levels of trust in sci- ence, we have witnessed the emergence of science and COVID-19 sceptics, who are cri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75ec729378a64373a4c439530424e67d
Publikováno v:
Studies in Communication and Media. 11:1-6
Autor:
Julia Metag, Andreas M. Scheu
Publikováno v:
Evaluationsmethoden der Wissenschaftskommunikation ISBN: 9783658395810
ZusammenfassungDer Beitrag beleuchtet das Potenzial qualitativer Befragungen zur Evaluation von Wissenschaftskommunikation. Qualitative Befragungen bieten sich immer dann an, wenn möglichst offen die Perspektiven, Bewertungen und Einschätzungen bes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2426e305ed64376f43ae9a9b2a7bfa24
https://doi.org/10.1007/978-3-658-39582-7_7
https://doi.org/10.1007/978-3-658-39582-7_7
Autor:
Andreas M. Scheu
Publikováno v:
Handbuch kommunikationswissenschaftliche Erinnerungsforschung ISBN: 9783110629743
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::29be2cd3705d227e6a0c7c315fd9f8ab
https://doi.org/10.1515/9783110629743-018
https://doi.org/10.1515/9783110629743-018
Publikováno v:
Der Internist. 62:245-250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in Communication and Media. 10:1-5
Publikováno v:
Communication Theory. 31:737-757
Most research on mediatization focuses on media-related actions and structural adaptations that aim to increase media attention. However, social actors may also opt for defensive strategies and try to avoid media publicity. In this article, we concep
Autor:
Andreas M. Scheu, Jakob Jünger
Publikováno v:
Datenvielfalt in kommunikationswissenschaftlichen Forschungskontexten ISBN: 9783658366445
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::65db69efa1d699998759cc7e7af8f06c
https://doi.org/10.1007/978-3-658-36645-2_9
https://doi.org/10.1007/978-3-658-36645-2_9