Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"M. Schake"'
Publikováno v:
Journal of Sensors and Sensor Systems, Vol 13, Pp 89-97 (2024)
Accurate and flexible form measurements for aspherical and freeform surfaces are in high demand, and non-null-test interferometric methods such as tilted-wave interferometry have gained attention as a promising response to this need. Interferometric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/114f4f089f38425a9343453f834e67f5
Publikováno v:
Journal of Sensors and Sensor Systems, Vol 8, Pp 111-121 (2019)
Typical 3-D topography sensors for the measurement of surface structures in the micro- and nanometre range are atomic force microscopes (AFMs), tactile stylus instruments, confocal microscopes and white-light interferometers. Each sensor shows its ow
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf78aa6c068a43b5a44fd6ec011ca493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lowell M. Schake, R.H. Simms, F.A. Thrift, J.P. Baker, J.T. Potter, J.E. Dinger, J.J. Bennett, J.A. Callahan
Publikováno v:
The Professional Animal Scientist. 7:1-6
The Equine Science Option is described as one of four options available to Animal Science majors enrolled at the University of Connecticut. The academic program, extracurricular activities, student recruitment, interning, and placement aspects of the
Publikováno v:
The Professional Animal Scientist. 6:26-32
Data from steers and heifers fed in commercial feedlots in the Texas Panhandle trade area were analyzed to establish an industry baseline for the possible influences of sex, season of year, year, and geographic location (north or south of the Canadia
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.