Zobrazeno 1 - 10
of 406
pro vyhledávání: '"M. SEEL"'
Autor:
M. Seel, G. Siebert
Publikováno v:
Challenging Glass Conference Proceedings, Vol 5 (2016)
The determination of load carrying capacity and serviceability of point fixed glazing is a challenging task. A lot of parameters have an influence on the resulting values, especially on stress values around the bore hole. Generally, only specialized
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/638f0df38feb432e8e21e29e81953cd4
This textbook on Instructional Design for Learning is a must for all education and teaching students and specialists. It provides a comprehensive overview about the theoretical foundations of the various models of Instructional Design and Technology
Autor:
Norbert M. Seel, Klaus Zierer
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a2ff6a2b4a2458e95c19561bf338777
Autor:
Norbert M. Seel, Sanne Dijkstra
Curriculum, Plans, and Processes in Instructional Design: International Perspectives presents perspectives on the relationship between curriculum research and instructional design, as well as new developments in the use of information and communicati
Publikováno v:
Journal of Computers in Education.
In early 2020, the COVID-19 pandemic led to a rapid shift to emergency remote teaching and mandatory digital learning in higher education. This study tested an extended causal model built on the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTA
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norbert M. Seel
Publikováno v:
International Perspectives on Knowledge Integration ISBN: 9789004429499
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5a37d21ed18818d63f55e816e9fd445d
https://doi.org/10.1163/9789004429499_014
https://doi.org/10.1163/9789004429499_014
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.