Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"M. S. Hosseini"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 16, Iss 2, Pp 307-322 (2022)
Background and Objectives: Research evidence shows that technology is not being utilized effectively within classrooms and there are many instructors who feel unprepared to implement ICT. This realization is alarming since the use of technology in cl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0da87bd0308744bd8eb0abb200307c51
Publikováno v:
Iranian Journal of Electrical and Electronic Engineering, Vol 16, Iss 1, Pp 96-106 (2020)
Linear flux switching motors with simple passive segmented secondary, referred as Segmented Secondary Linear Flux Switching Motors (SSLFSMs), have low cost secondary and therefore are applicable to transportation systems like Maglev. However, it is s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3658beea759846fd88d2ae1758b84bca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Horticulturae. :41-46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The exponential decay law is well established since its first derivation in 1928, however it is not exact but only an approximate description. In recent years some experimental and theoretical indications for non-exponential decay have been documente
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bdc8ae3deef6bf876968284948b76bb1
http://arxiv.org/abs/2203.10134
http://arxiv.org/abs/2203.10134
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.