Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"M. Ruesseler"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Background Feedback is an essential element of learning. Despite this, students complain about receiving too little feedback in medical examinations, e.g., in an objective structured clinical examination (OSCE). This study aims to implement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26de0edd847e4decb911441e981a38bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Animals actively sample their environment through orienting actions such as saccadic eye movements. Saccadic targets are selected based both on sensory evidence immediately preceding the saccade, and a ‘salience map’ or prior built up over multip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::436806f1307a672ca6148ac4ed7c1cd5
https://doi.org/10.1101/2021.05.03.442155
https://doi.org/10.1101/2021.05.03.442155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.