Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"M. RODRÍGUEZ SÁNCHEZ"'
Publikováno v:
Aula, Vol 9, Iss 0 (2009)
RESUMEN: Para desarrollar el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Matemáticas se propone utilizar elementos cercanos a los estudiantes, extraídos de su entorno físico, social y cultural. Con ellos se pretende que reconozcan una parte de la rea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69b1a8c642c84436a6ebbedd31a3b4d1
Publikováno v:
Aula, Vol 14, Iss 0 (2009)
It is presented an experience in which is used hypermedia as a tool for education of teachers. More exactly, university students to be school teachers, with university computer science students, design and implement statistics topics with medium hype
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69b2951d1df54f7e84975e263e4cc624
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. Hernández-Martínez, M.F. Ruiz-Guerrero, J. M. Rodríguez-del Valle, J. M. Rodríguez-Sánchez, Marta Gómez-Mariscal, C. Márquez-González
Publikováno v:
Graefe's Archive for Clinical and Experimental Ophthalmology. 258:1549-1554
The aim of this study is to evaluate the incidence of consecutive strabismus after infantile nystagmus surgery and its potential risk factors. A retrospective study including 89 patients was conducted. Patients presented infantile nystagmus (idiopath
Autor:
Clara Ivette Hernández-Vargas, María Jose Chambel, Alma M. Rodríguez-Sánchez, Susana Llorens-Gumbau
Publikováno v:
Universidad Nacional Autónoma de México
UNAM
Redalyc-UNAM
Revista de Psicología (Chile) Num.1 Vol.30
UNAM
Redalyc-UNAM
Revista de Psicología (Chile) Num.1 Vol.30
En este estudio se analiza la relación entre inteligencia emocional (IE) y el engagement académico en estudiantes de medicina. La inteligencia emocional se evalúa mediante la escala WLEIS y el engagement con la escala UWES-9 en una muestra de estu
Autor:
Alma M. Rodríguez-Sánchez
We are living in turbulent and uncertain times and organizations need to struggle with these circumstances in order to achieve their goals. More than ever, resilience capacity is an added value that organizations need to build to respond to obstacles
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2bb6fd1f25ec216f0b6024a259ff6b35
https://doi.org/10.1108/978-1-83867-519-620211006
https://doi.org/10.1108/978-1-83867-519-620211006
Publikováno v:
Plants
Volume 9
Issue 7
Plants, Vol 9, Iss 862, p 862 (2020)
Volume 9
Issue 7
Plants, Vol 9, Iss 862, p 862 (2020)
Megapolis such as Mexico City, have atmospheric pollutants that interact with the humidity and solar radiation. The topography of this city promotes air stagnation, generating atmospheric pollutants and episodes of acid rain, a phenomenon well record
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
instname
instname
PurposeBased on a new management paradigm rooted on care and compassion, this study explores the consequences of compassion at work on organizational learning and firm performance.Design/methodology/approachStructural equation modeling (SEM) was empl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e064a6833099f22b418dbf949a570505
http://hdl.handle.net/10234/187483
http://hdl.handle.net/10234/187483