Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"M. Qutob"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Waad M. Turkistani, Firas S. Azzeh, Mazen M. Ghaith, Lujain A. Bahubaish, Osama A. Kensara, Hussain A. Almasmoum, Abdullah F. Aldairi, Anmar A. Khan, Ahmad A. Alghamdi, Ghalia Shamlan, Maha H. Alhussain, Reham M. Algheshairy, Abdullah M. AlShahrani, Maysoun S. Qutob, Awfa Y. Alazzeh, Haitham M. Qutob
Background: Chronic kidney disease, one of the most common diseases in the world, is characterized by irreversible impairment of the kidney’s metabolic, excretory, and endocrine functions. During end-stage renal disease, patients require renal repl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c319a0f4c08bd34f4cd58475f7d81a50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maysa M. Qutob, Abeer Ahmed Madini
Publikováno v:
English Language Teaching. 13:16
The aim of the current study is to investigate the Saudi English as a foreign language (EFL) learners’ preferences for corrective feedback on written assignments. This mixed-method study used a closed-ended Likert scale questionnaire that was adopt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.