Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"M. Primé Tous"'
Autor:
M. Primé Tous, G. Anmella, X. Segú, M.D.R. Fernández Canseco, C. Carrino, M. Villegas, V. Vicens, J. Blanch, M. Cavero, E. Vieta, D. Hidalgo-Mazzei
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S575-S575 (2022)
Introduction The COVID-19 pandemic has caused a significant impact on the mental health of health workers that has brought many hospitals to launch immediate preventive mental health programs. Objectives (1) To adapt and enhance a smartphone app (PR
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c48ae0ef65184c7d96f561a0a35b0639
Phonemic fluency in post-ICU patients after severe COVID-19 infection: The role of cognitive reserve
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S376-S376 (2022)
Introduction Cognitive function may be impaired in COVID-19 patients, especially in executive functions such as phonemic fluency. Among risk factors, inflammation during hospitalization is related with worse cognitive performance in the long term. On
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fe01b2181ac4807a1135b0b807ea4e9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 67, Pp S356-S356 (2024)
Introduction Instrumental learning involves goal-directed and habitual systems. The Slips-of-Action Task (SOAT) is extensively used to measure habit tendencies and the likelihood of making erroneous responses for devalued outcomes. The SOAT provides
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da1827cb55df4126a66d3a1aa421d3a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.