Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"M. Prilutskaya"'
Autor:
M. Prilutskaya, R. Knoph
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 7, Iss 1 (2020)
This paper gives an account of Norwegian upper secondary school students’ self-reported use of linguistic resources while composing a text in English (L2) under three different writing conditions, i.e. English-only, translation, and translanguaging
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a0c25850763498c9011bb8be11f737a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Prilutskaya, T.J. Moss, S. Yanovich, E.L. Snyder, Diane S. Krause, B Mills, M. Griffith, T. Umiel, V. Mansour, J. Burgess, C.H. Weaver, L.S. Schwartzberg
Publikováno v:
Cytotherapy. 3(4)
Background Positive selection of CD34 + cells may reduce or eliminate tumor cells contaminating PBSC harvests of breast cancer (BrCa) patients. However, to assess tumor purging accurately methods may be needed that are of higher sensitivity than stan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.