Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"M. Ph. Born"'
Publikováno v:
MAB, Vol 67, Iss 6, Pp 278-289 (1993)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d79726fa5a14ac7b9e8d7f74e403786
Autor:
M. Ph. Born, Axel P. N. Themmen, Karen M. Stegers-Jager, W. E. De Leng, Jon Dowell, A. Husbands
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 22(2), 243-265. Springer Netherlands
Situational Judgment Tests (SJTs) are increasingly used for medical school selection. Scoring an SJT is more complicated than scoring a knowledge test, because there are no objectively correct answers. The scoring method of an SJT may influence the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f090fe80c026cd1c3d45b9db41d77129
https://pure.eur.nl/en/publications/cf4aded9-c592-4c81-ae92-ede8c906a33b
https://pure.eur.nl/en/publications/cf4aded9-c592-4c81-ae92-ede8c906a33b
Autor:
Janneke K. Oostrom, M. Ph. Born
Publikováno v:
Gedrag & Organisatie. 26
The cognitive interview method: Discussion of an alternative strategy for reducing test bias The cognitive interview method: Discussion of an alternative strategy for reducing test bias As selection instruments often generate ethnic score differences
Publikováno v:
MAB, Vol 67, Iss 6, Pp 278-289 (1993)
Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie 67(6): 278-289
Maandblad voor Accountancy en Bedrijfseconomie 67(6): 278-289
De beoordelingsschaal voor ondernemerskwaliteiten
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb062909d63061dd28aafae73151df10
https://zenodo.org/record/3398329
https://zenodo.org/record/3398329
Autor:
M. Ph. Born, Eva Derous
Publikováno v:
Le travail humain. 68:317
IMPACT DE LA RELATION ENTRE LA VALIDITE APPARENTE ET L’INFORMATION RELATIVE AU PROCESSUS DE RECRUTEMENT SUR LE TEST DE MOTIVATION ET LA PERFORMANCE Depuis plusieurs decennies, la majorite des recherches sur la selection du personnel se sont particu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.