Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"M. Pedone"'
Autor:
A. M. Siani, F. Frasca, F. Scarlatti, A. Religi, H. Diémoz, G. R. Casale, M. Pedone, V. Savastiouk
Publikováno v:
Atmospheric Measurement Techniques, Vol 11, Pp 5105-5123 (2018)
The availability of long-term records of the total ozone content (TOC) represents a valuable source of information for studies on the assessment of short- and long-term atmospheric changes and their impact on the terrestrial ecosystem. In particul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/945def2b2c50476fbf23918a87dfc1b1
Publikováno v:
Solid Earth, Vol 5, Iss 2, Pp 1209-1221 (2014)
Quantifying the CO2 flux sustained by low-temperature fumarolic fields in hydrothermal/volcanic environments has remained a challenge, to date. Here, we explored the potential of a commercial infrared tunable laser unit for quantifying such fumarolic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e242d6148ec41f58abbc04beb44ef80
Autor:
A. Aiuppa, G. Tamburello, R. DiNapoli, C. Cardellini, G. Chiodini, G. Giudice, F. Grassa, M. Pedone
Publikováno v:
Geochemistry, Geophysics, Geosystems, Vol 14, Iss 10, Pp 4153-4169 (2013)
The fumarolic gas output has not been quantified for any of the currently deforming calderas worldwide, due to the lack of suitable gas flux sensing techniques. In view of resumption of ground uplift (since 2005) and the associated variations in gas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01fcdcf780f04918ba48e695cb9d489f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.