Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"M. Pérez-Valencia"'
Autor:
Diana M. Pérez-Valencia, María Xosé Rodríguez-Álvarez, Martin P. Boer, Lukas Kronenberg, Andreas Hund, Llorenç Cabrera-Bosquet, Emilie J. Millet, Fred A. van Eeuwijk
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-16 (2022)
Abstract High throughput phenotyping (HTP) platforms and devices are increasingly used for the characterization of growth and developmental processes for large sets of plant genotypes. Such HTP data require challenging statistical analyses in which l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c7201ad199c4fce9bb1c5b777beb414
This work is motivated by the need to accurately estimate genetic effects over time when analysing data from high-throughput phenotyping (HTP) experiments. The HTP data we deal with here are characterised by phenotypic traits measured multiple times
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2515e93e08f69d73f8aa1c80b6f16679
https://doi.org/10.1101/2023.01.31.526411
https://doi.org/10.1101/2023.01.31.526411
Autor:
R. García-Romero, M. Pérez-Valencia, J. Caballero-Cánovas, F. Martínez-Monje, R. Mena-Poveda, M. Leal-Hernández
Publikováno v:
Medicina de Familia. SEMERGEN. 44:227-233
Resumen Objetivos Analizar la calidad de vida mediante el test SRS 22 en los pacientes con escoliosis de 20 o mas grados Cobb. Material y metodo Estudio descriptivo prospectivo realizado a pacientes con escoliosis de al menos 20 grados Cobb y con eda
Autor:
M, Leal-Hernández, F, Martínez-Monje, M, Pérez-Valencia, R, García-Romero, R, Mena-Poveda, J, Caballero-Cánovas
Publikováno v:
Semergen. 44(4)
To assess the quality of life using the SRS 22 test in patients with scoliosis of 20 or more degrees Cobb.A prospective descriptive study was conducted between April and May 2016 on patients with scoliosis of at least 20 degrees Cobb and aged between
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.