Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"M. Opiela"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Applications of Deep Learning Models within National Project IT Academy – Education for 21st Century
Autor:
G. Andrejkova, L. Antoni, E. Bruoth, P. Bugata, D. Gajdos, J. Gunis, S. Horvat, D. Hudak, V. Kmecova, S. Krajci, O. Kridlo, M. Opiela, V. Pristas, A. Szabari, R. Stana, M. Stankova, L. Snajder, D. Sveda, G. Vozarikova
Publikováno v:
2021 19th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
Autor:
L'ubomír Antoni, M. Opiela, A. Szabari, S. Horvat, P. Gursky, Gabriela Andrejková, L. Snajder, Ondrej Kridlo, Ján Guniš, Dusan Sveda, Stanislav Krajci
Publikováno v:
2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
In this paper, we present the general description of Data Science, artificial intelligence, machine learning and deep learning. We describe the short history of Data Science from the beginning to nowadays. We briefly notate the interdisciplinarity of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L'ubomír Antoni, M. Opiela, Ján Guniš, Ondrej Kridlo, Gabriela Andrejková, Stanislav Krajci, L. Snajder, A. Szabari, F. Galcik, S. Horvat, Dusan Sveda
Publikováno v:
2019 17th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
In this paper, we present the main objectives and several case studies of National project IT Academy Education for the 21st Century. We describe the process of attribute exploration and its application for analysis of educational goals in the area o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.