Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"M. Mojadam"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 17, Iss 2, Pp 279-292 (2023)
Background and Objectives: Concept mapping as a collaborative tool for enhanced learning has been explained in many studies. The present study described effectiveness of teacher- and student-based concept mapping on students’ motivation and learnin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/635a624db094455c90a49ca9907a7467
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 15, Iss 4, Pp 695-706 (2021)
Background and Objectives: The endeavor of organizations and companies to reach large global markets has led them to use the most effective and practical methods to reach this aim. One of these methods is the new teaching methods for employees which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a1fe02b03744284a85f7875e30d40e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pizhūhishhā-yi zirā̒ī-i Īrān, Vol 10, Iss 3, Pp 546-554 (2012)
In order to study the effects of drought stress and nitrogen (N) levels on grain yield, yield components and water use efficiency of grain corn (SC.704), a field experiment was conducted in 2009 growing season. The experiment was split-plot based on
To evaluate the vigor of wheat seeds and stress of premature aging effects on germination percentage, root length and shoot length of five wheat cultivars that include Vynak, Karkheh, Chamran, Star and Kavir which underwent a period of zero, two, thr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4df775b6526d770a6c060cd3b4865d01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.