Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"M. Mingione"'
Publikováno v:
South African Journal of Business Management, Vol 48, Iss 1, Pp 1-10 (2017)
The purpose of this research is to evaluate the impact of the introduction of vertical brand extensions on Consumer-Brand Relationships (CBRs) in the mobile phone market. In particular, we aim at exploring the effect vertical brand extensions that lu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/247c7f057b03495baf2d48c9bae10bfd
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 22, Iss 3 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f3f6457afa94baf83743821ae402842
Autor:
K. Sherratt, H. Gruson, R. Grah, H. Johnson, R. Niehus, B. Prasse, F. Sandman, J. Deuschel, D. Wolffram, S. Abbott, A. Ullrich, G. Gibson, EL. Ray, NG. Reich, D. Sheldon, Y. Wang, N. Wattanachit, L. Wang, J. Trnka, G. Obozinski, T. Sun, D. Thanou, L. Pottier, E. Krymova, MV. Barbarossa, N. Leithäuser, J. Mohring, J. Schneider, J. Wlazlo, J. Fuhrmann, B. Lange, I. Rodiah, P. Baccam, H. Gurung, S. Stage, B. Suchoski, J. Budzinski, R. Walraven, I. Villanueva, V. Tucek, M. Šmíd, M. Zajícek, C. Pérez Álvarez, B. Reina, NI. Bosse, S. Meakin, P. Alaimo Di Loro, A. Maruotti, V. Eclerová, A. Kraus, D. Kraus, L. Pribylova, B. Dimitris, ML. Li, S. Saksham, J. Dehning, S. Mohr, V. Priesemann, G. Redlarski, B. Bejar, G. Ardenghi, N. Parolini, G. Ziarelli, W. Bock, S. Heyder, T. Hotz, D. E. Singh, M. Guzman-Merino, JL. Aznarte, D. Moriña, S. Alonso, E. Álvarez, D. López, C. Prats, JP. Burgard, A. Rodloff, T. Zimmermann, A. Kuhlmann, J. Zibert, F. Pennoni, F. Divino, M. Català, G. Lovison, P. Giudici, B. Tarantino, F. Bartolucci, G. Jona Lasinio, M. Mingione, A. Farcomeni, A. Srivastava, P. Montero-Manso, A. Adiga, B. Hurt, B. Lewis, M. Marathe, P. Porebski, S. Venkatramanan, R. Bartczuk, F. Dreger, A. Gambin, K. Gogolewski, M. Gruziel-Slomka, B. Krupa, A. Moszynski, K. Niedzielewski, J. Nowosielski, M. Radwan, F. Rakowski, M. Semeniuk, E. Szczurek, J. Zielinski, J. Kisielewski, B. Pabjan, K. Holger, Y. Kheifetz, M. Scholz, M. Bodych, M. Filinski, R. Idzikowski, T. Krueger, T. Ozanski, J. Bracher, S. Funk
Background Short-term forecasts of infectious disease burden can contribute to situational awareness and aid capacity planning. Based on best practice in other fields and recent insights in infectious disease epidemiology, one can maximise the predic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb10c4c5af94ee284cb633e9b6a77048
https://doi.org/10.1101/2022.06.16.22276024
https://doi.org/10.1101/2022.06.16.22276024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.