Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"M. Meder"'
Autor:
M. Meder, O. Peräkylä, J. G. Varelas, J. Luo, R. Cai, Y. Zhang, T. Kurtén, M. Riva, M. Rissanen, F. M. Geiger, R. J. Thomson, M. Ehn
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 23, Pp 4373-4390 (2023)
Highly oxygenated organic molecules (HOMs) from α-pinene ozonolysis have been shown to be significant contributors to secondary organic aerosol (SOA), yet our mechanistic understanding of how the peroxy-radical-driven autoxidation leads to their for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99b52bdb339747258113ea3cd97cea79
Autor:
Y. Luo, O. Garmash, H. Li, F. Graeffe, A. P. Praplan, A. Liikanen, Y. Zhang, M. Meder, O. Peräkylä, J. Peñuelas, A. M. Yáñez-Serrano, M. Ehn
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 22, Pp 5619-5637 (2022)
Diterpenes (C20H32) are biogenically emitted volatile compounds that only recently have been observed in ambient air. They are expected to be highly reactive, and their oxidation is likely to form condensable vapors. However, until now, no studies ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a613ca9cee64069a76149154f99421d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allison M. Meder, Jane R. Wegner
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups. 4:372-383
Purpose This article describes a collaborative clinical faculty effort to develop and pilot observation-based formative assessment tools for faculty use during clinical supervision. The purposes of the pilot project were to create the tools and to ev
Autor:
Allison M. Meder, Jane R. Wegner
Publikováno v:
Augmentative and Alternative Communication. 31:27-36
Families of children with communication disabilities were surveyed to explore wants and preferences relative to mobile media technology, including iPads, as a form of augmentative and alternative communication (AAC). The families surveyed reported wa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.