Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"M. Mastenbroek"'
Autor:
Danse Sonneveld, Yvonne Goverts, Chantal C. M. A. Duijn, Guido Camps, Roger Bougie, Nicole J. J. M. Mastenbroek
Publikováno v:
Veterinary Record, 192(4)
Veterinary Record 192 (2023) 4
Veterinary Record 192 (2023) 4
Background: This study aimed to evaluate the frequency of veterinarians graduated between 2009 and 2019 in the Netherlands leaving practice, their reasons for leaving and the relative importance of these reasons. Methods: Study 1 (focus group session
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::422ce4c7acaad02d5ed8b692c08a158f
https://research.wur.nl/en/publications/dutch-veterinary-graduates-leaving-practice-a-mixed-methods-analy
https://research.wur.nl/en/publications/dutch-veterinary-graduates-leaving-practice-a-mixed-methods-analy
Autor:
Marjolein Heijne-Penninga, Debbie Jaarsma, Marca Wolfensberger, Jolise 't Mannetje, Nicole J J M Mastenbroek
Publikováno v:
Journal of the European Honors Council, Vol 5, Iss 1 (2021)
Journal of the European Honors Council, 5(1), 1-20. European Honors Council
Journal of the European Honors Council, 5(1), 1-20. European Honors Council
This study was explorative and aimed at in-depth understanding of personal resources students use to reach success, in the demanding context of honours education. Becoming successful in higher education demands a lot from students. Considering the Jo
Publikováno v:
Ultrasound in Obstetrics & Gynecology. 60:265-266
Publikováno v:
Professionaliteit in de zorg ISBN: 9789036825818
In dit hoofdstuk word je aan de hand van een casus meegenomen in een ontdekkingstocht over persoonlijk welzijn. De casus vertelt het verhaal van Herman, AIOS bij de gynaecologie. Steeds word je, aan de hand van zijn belevenissen, uitgenodigd tot refl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9cf835c7179bdc333d6d31adbbe0a8a4
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2582-5_3
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2582-5_3
Publikováno v:
Medical Teacher, 39(11), 1110-1118. Taylor & Francis Group
Medical Teacher, 39(11), 1110. Informa Healthcare
Medical teacher, 39(11), 1110-1118. Informa Healthcare
Medical Teacher, 39(11), 1110. Informa Healthcare
Medical teacher, 39(11), 1110-1118. Informa Healthcare
Work engagement deserves more attention in health professions education because of its positive relations with personal well-being and performance at work. For health professions education, these outcomes have been studied on various levels. Consider
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ab6814356d6ef04f163e42ce52103ff6
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/360920
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/360920
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Albert J. J. A. Scherpbier, Tobias B. B. Boerboom, Nicole J J M Mastenbroek, Diana H. J. M. Dolmans, Debbie Jaarsma, Peter van Beukelen
Publikováno v:
Medical Teacher, 33(11), E615-E623. Routledge/Taylor & Francis Group
Background: Student evaluations can help clinical teachers to reflect on their teaching skills and find ways to improve their teaching. Studies have shown that the mere presentation of student evaluations is not a sufficient incentive for teachers to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dbc548c7b39577fa15208fb0caa72b17
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/c66e9ad0-1d8c-45e1-baaf-41fab5669e67
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/c66e9ad0-1d8c-45e1-baaf-41fab5669e67
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.