Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"M. Martínez-Chico"'
Preparing teachers in grades K-6 to help young pupils learn physics: toward a common research agenda
Autor:
R. Maurizio, Marika Kapanadze, F. J. Castillo, M. R. Jiménez-Liso, Anna Spyrtou, R. López-Gay, P. Kariotoglou, E. Vidic, M. Martínez-Chico, L. Manou, M. Chaitidou, F. Corni, Euripides Hatzikraniotis, S. Vokos, M. Michelini
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1929:012080
Standards documents envision that students in grades K-6 engage in developmentally appropriate yet substantive learning in physics and physical science. Students are expected to engage in the practices of the discipline, trying to develop – and exp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energy. 36:4055-4062
Knowledge regarding the solar radiation reaching the earth’s surface and its geographical distribution is very important for the use of solar energy as a resource to produce electricity. Therefore, a proper assessment of available solar resource is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.