Zobrazeno 1 - 10
of 623
pro vyhledávání: '"M. Mareš"'
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 20, Iss 2 (2010)
Článek se zabývá rolí školní výuky v rámci politiky proti politickému extremismu a popisem různých forem pedagogických aktivit na tomto poli. Objasňuje roli pedagogických aktivit ve vládní Strategii boje proti extremismu a v postupec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50ac65ca94ce4dc3b31acdaf637f08df
Autor:
Teresa M. Mares
In her timely new book, Teresa M. Mares explores the intersections of structural vulnerability and food insecurity experienced by migrant farmworkers in the northeastern borderlands of the United States. Through ethnographic portraits of Latinx farmw
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
P. J. Alexander, L. B. Oyama, H. Olleik, F. Godoy Santos, S. O’Brien, A. Cookson, S. A. Cochrane, B. F. Gilmore, M. Maresca, S. A. Huws
Publikováno v:
npj Biofilms and Microbiomes, Vol 10, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Acinetobacter baumannii is designated by the World Health Organisation as a critical priority pathogen. Previously we discovered antimicrobial peptides (AMPs), namely Lynronne-1, -2 and -3, with efficacy against bacterial pathogens, such as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9be7eafa65074d7e8f1b6bcdce72cd92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.