Zobrazeno 1 - 10
of 188
pro vyhledávání: '"M. Maor"'
Publikováno v:
International Research Journal of Science, Technology, Education, and Management, Vol 2, Iss 1, Pp 131-142 (2022)
This study investigated the effect of study habits counselling on the academic achievement of senior secondary school students achievement in English language in North-west, Benue State, Nigeria. The study adopted a Quasi-experimental design. The pop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddd8a63a85d74a878832012479e7f204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R Raphael, N M Makmal, N S Silbermintz, K F Faierstein, C M Moeller, M C Canetti, E M Maor, R F Kuperstein, I H Hai, A B Butnaru, D O Oren, V G Guetta, P F Fefer
Publikováno v:
European Heart Journal. 43
Introduction The COAPT trial established the benefit of trans-catheter edge-to-edge mitral valve repair (TEER) for patients with symptomatic secondary mitral regurgitation (MR). However, patients with severe LV dilatation were excluded from this stud
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A G Goldman, E R Raschi, T Y Cukierman-Yaffe, R D Dankner, R S Shouval, M D Shechter, I B Z Ben-Zvi, E M Maor
Publikováno v:
European Heart Journal. 42
Background Initial genetic and biological studies indicated an association between proprotein-convertase subtilisin/kexin type 9 inhibitors (PCSK9i) and hyperglycemic disorders. However, subsequent clinical trials yielded inconsistent results, and re
Publikováno v:
Journal of Scientific Research and Reports. 22:1-7
Publikováno v:
Journal of Scientific Research and Reports. 22:1-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.