Zobrazeno 1 - 10
of 359
pro vyhledávání: '"M. MacPhee"'
Autor:
Mysore K. Phanish, Richard P. Hull, Peter A. Andrews, Joyce Popoola, Edward J. Kingdon, Iain A. M. MacPhee, for the South West Thames Renal Transplantation Network
Publikováno v:
BMC Nephrology, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2020)
Abstract Background The efficacy and safety of minimisation of immunosuppression including early steroid withdrawal in kidney transplant recipients treated with Basiliximab induction remains unclear. Methods This retrospective cohort study reports th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/478e781b000d4eefbb2646194e059a2d
Autor:
Mary M. MacPhee
Publikováno v:
Canadian Journal of Education/Revue canadienne de l'éducation. 44:28-56
Despite 40 years of research indicating that parent involvement is important for student achievement, schools have done little to engage parents across Canada. This study and model recommend strategies to enhance the probability of educational involv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Iain A. M. MacPhee
Publikováno v:
Primer on Nephrology ISBN: 9783030764180
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4529da0bec516792c460f5752e1684cb
https://doi.org/10.1007/978-3-030-76419-7_93
https://doi.org/10.1007/978-3-030-76419-7_93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Critical Care Research and Practice, Vol 2013 (2013)
Introduction. RIFLE and AKIN provide a standardised classification of acute kidney injury (AKI), but their categorical rather than continuous nature restricts their use to a research tool. A more accurate real-time description of renal function in AK
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02b5c385ff634ed7ac01a69d1a59a2a0
Publikováno v:
Michigan Journal of Community Service Learning. 26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.