Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"M. Liebel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G. Fumero, C. Schnedermann, G. Batignani, T. Wende, M. Liebel, G. Bassolino, C. Ferrante, S. Mukamel, P. Kukura, T. Scopigno
Publikováno v:
The International Conference on Ultrafast Phenomena (UP) 2022.
We combine the advantages of vibrational and electronic multidimensional spectroscopies in a 2D impulsively stimulated Raman scheme to selectively study vibronic properties during excited-state dynamics in molecules, an open problem in ultrafast scie
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Liebel
This book presents an integral, cross-cultural reflection on the social reality of children's rights and citizenship, giving an insight into new perspectives on the history and different concepts of children's rights in a contextualized and localized
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. 12:119-131
Participants viewed either a violent, arousing film or a non-violent, control version of the same film. After viewing the film, they made three successive attempts to recall details of the event. Participants who were exposed to the negative emotiona